fredag 29 januari 2010

Ny halsringning

Jag var på Blingovisning härom veckan och såg deras fina halsringning och tänkte att en sån måste jag testa att göra :-) H gillar inte tajta halsringningar så det vore perfekt med en ringning med knäppning i raglanskärningen.
Efter lite knåpande fick jag till det rätt hyfsat. Lite småändringar blir det nog om jag gör om det någon gång, men tröjan blir i alla fall helt användbar.

Bild på den färdiga tröjan.

En livebild med sötaste modellen också. Dock med en annan tröja under så det är lite knöligt.

4 kommentarer:

Julia sa...

Åh den var jättefin!

/Julia

jea sa...

Hur snygg som helst med sån hals!!! Duktig du är!
Stickningen ser oxå ut att bli bra. Du får visa mej nån gång hur man gör "uppifrånochner" koftor. Såg smart o kul ut!

Susanne sa...

Söt tjej och tröja! Jag blir lika imponerad som vanligt av dig!
Kram

Anonym sa...

Så bra det blev.
Mamma