torsdag 30 juli 2009

pandurooutlet i Ullared

I Söndags, på väg till Halmstad för lite husvagnsliv tog vi svängen förbi Ullared, främst för att åka till gekås. Men efter att jag satt och slötittade lite i deras kundtidning på nätet och fick syn på en annons om pandurooutlet i Ullared så blev det förstås ett besök där också. Butiken ligger lite undangömt, bakom bilmuséet, så det är kanske inget man springer på om man inte vet om att den finns. Jag tycker att de hade ganska mycket och till ganska bra priser. Tittar man på mitt kvitto så var det väldigt bra priser, kolla in min rabatt! För den som gillar scrapbooking fanns det mycket. Jag har försökt hålla mig ifrån det träsket, jag behöver inte ännu en hobby att samla material till ;-) Men nu ångrar jag faktiskt att jag inte köpte några designark för 5:-/st, man kan ju ha det till annat än att sätta igång och scrappa för fullt :-)

2 kommentarer:

jea sa...

Många väskor blir´e... ;)

Kristin sa...

Tja, jag är ju lite svag för väskor, trots att jag sällan använder någon själv:-) Men de kanske kan bli presenter...