lördag 24 januari 2009

Garnsamlingen växer...

Igår fick jag hem ytterligare lite garn.



Det kommer från garnkorgen. Först ut är regnbåge från Evilla Jag köpte också ett garn från Kauni som går från svart till vitt. De här två ska tillsammans bli en mössa efter mönster från Kauni. Jag har inte bestämt mig för vilken av dem jag ska göra ännu.

Jag har också nystat 4 härvor tvåtrådigt, grått ullgarn som ska bli en sån här kofta. Den kommer nog inte att påbörjas den närmsta tiden, men nu finns materialet hemma när andan faller på. Jag tycker att de här hemmanystade nystanen är så fina att titta på att jag nästan skulle vilja ha alla mina garnnystan sådana.

1 kommentar:

Josefin sa...

Underbara garner! Jag blir lycklig bara av att se på garner. Och ännu lyckligare av att klämma på dem och äga dem! ;)
Jag har hittat hit till din blogg via SB ifall du undrar!... :)