torsdag 7 april 2011

Tygrensning

På lördag bär det av på syfestival och eftersom jag vet att det kommer släpas hem en och annan meter tyg så passar jag på att försöka rensa lite i lådorna. Frakt tillkommer på priserna. Maila mig på k.kvarnvik@gmail.com vid intresse.

Viscosejersey ca110*150 90kr
igelkottinterlock ca 55*150 40kr *tingat*

rosa jogging m blommor ca 1m *150 100kr *tingat*

jny husvagnar 80cm på fullbredd, 140kr *Tingat*



turkos interlock m bruna stjörnor,  mjuka tyger 85*75cm, 60kr *tingat*

klöverjersey MG-tyger 90*85 plus lite spill, 60kr. Jerseyn är helt i bomull, så den är inte särskilt stretchig) *tingat*
orange flodhästar cetho ca 90*95 70kr

Nattåg Jofotex 100*50+45*50cm (bitarna sitter ihop) 65kr. *tingat*

Sen råkar jag sitta på en bit av Johanna Ahlards svamptyg, det skulle ha varit 1m, men nu när jag mätte det var det ca 85cm, tvättat. Jag skulle kunna tänka mig att sälja halva bredden av det, alltså 85*75cm, men då får det bli öppen budgivning i kommentarsfältet, startpris 100kr. Den som är först på det priset, om det inte kommer in fler bud, eller har högsta budet på söndag kväll kl 20 får det. Klockan i kommentarsfältet gäller.

4 kommentarer:

Kattis sa...

Jag är sugen på svamptyget..

Kristin sa...

Är det ett bud? Ni får vara lite tydliga så det inte blir några missförstånd

Kattis sa...

Vann jag!??

malin sa...

är svamptyget kvar eller??
vill köpa annars.