torsdag 11 november 2010

Jag har inte ens varit på syfestival...

men har ändå fått hem alla dessa fina tyger därifrån :-) De kommer från mjuka tyger, znokdesign och JNYdesign. Jag tackar min tyglangare som ställde upp och handlade till mässpris och ordnade så att jag bara fick en fraktavgift istället för tre.

Och imorgon kommer troligen detta också:

Också det från Mjuka tyger, men det kom in efter mässan och jag kunde inte låta bli att handla, så det blev det extra frakt på.


Nu måste jag komma igång och sy en massa, jag har ytterligare helt nya tyger som jag inte har rört ännu, men garntekniken i min kurs har tagit all tid de senaste veckorna och praktiken min lediga dag. Nu är jag dock hemma på heltid länge framöver, men frågan är ju hur mycket det blir gjort med en 2,5 åring och en bebis hemma...

Inga kommentarer: