måndag 29 december 2008

knitioti

Jag har drabbats av lite stickfanatism. Mina intressen går väldigt mycket i perioder, jag periodar på en sak i taget och då är det 110% som gäller. Tyvärr är det ju så att tiden inte riktigt räcker till att göra så mycket som jag vill. Då brukar det ofta bli så att jag köper på mig en massa material och påbörjar en del och en del blir liggande. I höstas var det tyg och då främst velour som samlades på. Nu har en del blivit sytt av det och nu är det alltså stickning som gäller. Jag skyller en del av det på
Ilsefin som har en väldigt inspirerande blogg som kan få vem som helst sugen på att sticka. Idag har jag varit ute och handlat lite garn för att stilla mitt värsta habegär. Det ska bli benvärmare, mössa och en slags krage som jag hittade här När jag har packat upp och fotat så ska jag visa vad jag har handlat och också försöka mig på att göra en prioriteringslista på saker jag vill sticka.

Inga kommentarer: